Η εταιρία Travelotopos, ο πρωτοπόρος πάροχος συστημάτων κρατήσεων για  τουριστικές δραστηριότητες και εισιτήρια αξιοθέατων στην Ελλάδα, ανακοινώνει με χαρά τη διασύνδεσή της με την Google.

We Googled it!

Η Travelotopos είναι η μόνη εταιρία στην Ελλάδα που μπορεί να διανέμει σε πραγματικό χρόνο τα τουριστικά προϊόντα και εισιτήρια μέσω της νέας υπηρεσίας
Google Thing to Do της Google. Αυτή η συνεργασία αποβαίνει ως όφελος για την τουριστική βιομηχανία, αφού συμβάλλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας και των
πωλήσεων των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού, καθώς και όλων των επισκέψιμων αρχαιολογικών χώρων.

 

Πλέον, οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες της Travelotopos θα είναι εύκολα προσβάσιμες
μέσω του Google Feed, των Google Maps και Google My Business.

Η Μαρία Αϊβαλιώτη, COO της Travelotopos, σχολιάζει: “Η διασύνδεση με την Google
αποτελεί ένα σημαντικό και αξιοσημείωτο βήμα για τον κλάδο μας. Ο συνδυασμός
των προηγμένων τεχνολογικών δυνατοτήτων που παρέχει η Travelotopos με τη
δυναμική μιας πλατφόρμας όπως η Google βάζει, εξ ορισμού, σε μονοπάτι
επιτυχίας κάθε επαγγελματία του τουρισμού.”

Πως λειτουργεί η σύνδεση με την Google;
Η σύνδεση με την Google παρέχεται μέσω της Travelotopos, πράγμα που σημαίνει
πως κάθε διοργανωτής εκδρομών και δραστηριοτήτων ο οποίος έχει ενεργό
λογαριασμό και συνδεδεμένη μηχανή κρατήσεων Travelotopos, έχει την ευκαιρία
να δει τα προϊόντα του στα νέα σημεία που η Google πλέον έχει δημιουργήσει.

Που και πως εμφανίζονται τα προϊόντα στην Google;

Υπάρχει μια πλατφόρμα η οποία έχει δημιουργηθεί συγκεκριμένα για τις
δραστηριότητες και τα αξιοθέατα από την Google. Στη πλατφόρμα εκείνη, η μηχανή
αναζήτησης δίνει ως φίλτρα τον προορισμό, το αξιοθέατο ή το μέρος αναφοράς.
Τα σχετικά αποτελέσματα της αναζήτησης εμφανίζονται στους χάρτες της Google
μαζί με τις Αξιολογήσεις της Google μέσω του λογαριασμού Google My Business
που αντιστοιχεί στον πάροχο του προϊόντος.

 

Επιπρόσθετα, οι δραστηριότητες εκείνες μπορούν να πουληθούν και στα Google
Maps. Ένα από τα μεγαλύτερης απήχησης εργαλεία της Google δίνει πλέον τη
δυνατότητα κράτησης για είσοδο σε μουσεία και αξιοθέατα ή για εισητήριο
εκδρομών, εμπειριών και δραστηριοτήτων.

 

Στην ομάδα της Travelotopos επικρατεί ενθουσιασμός για την παραπάνω συνεργασία με την Google καθως ανοίγονται νέες ευκαιρίες για προμηθευτές της βιομηχανίας του Τουρισμού. Ο συνδυασμός των ασυναγώνιστων τεχνολογιών της Travelotopos στα συστήματα κρατήσεων και της δυναμικής απήχησης της αναζήτησης της Google, έχει σκοπό να αποτελέσει πυλώνα και κορμό της αγοράς.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *